Folktandvården Fruängen - Hägersten

Adress: Fruängsplan 4, 129 52 Hägersten, Sverige.
Telefon: 812316700.
Webbplats: folktandvardenstockholm.se
Specialiteter: Tandläkare, Tandhygienist.
Andra intressanta uppgifter: Rullstolstillgänglig ingång, Rullstolstillgänglig parkering, Rullstolstillgänglig toalett, Toalett, Tidsbeställning rekommenderas, Kreditkort, Mobilbetalningar med NFC.
Recensioner: Det här företaget har 290 recensioner på Google My Business.
Genomsnittlig åsikt: 4.7/5.

📌 Plats för Folktandvården Fruängen

Folktandvården Fruängen Fruängsplan 4, 129 52 Hägersten, Sverige

⏰ Öppettider för Folktandvården Fruängen

  • Måndag: 07–19
  • Tisdag: 07–19
  • Onsdag: 07–17
  • Torsdag: 07–17
  • Fredag: 07–17
  • Lördag: Stängt
  • Söndag: Stängt

Folktandvården Fruängen

Adress: Fruängsplan 4, 129 52 Hägersten, Sverige.

Telefon: 812316700.

Webbplats: folktandvardenstockholm.se.

Especialiteter

Tandläkare, Tandhygienist.

Andra intressanta uppgifter

Rullstolstillgänglig ingång, Rullstolstillgänglig parkering, Rullstolstillgänglig toalett, Toalett, Tidsbeställning rekommenderas, Kreditkort, Mobilbetalningar med NFC.

Recensioner

Genomsnittlig åsikt: 4.7/5.

Det här företaget har 290 recensioner på Google My Business.

Opinioner

Besökare har varit mycket nöjda med tandläkarens professionellhet och barnvänlighet. Det har rapporterats om en positiv erfarenhet av tillsyn och om hänvisning av personalen till barnets behov.

Det har rapporterats om att tandläkaren är tillgänglig och har en god kommunikation med patienten. Det har rapporterats om att tandhygienisten är professionell och har en god hantering av patientens frågor.

Besökare har varit nöjda med de möjligheter som erbjöds för att tidsbeställa. Det har rapporterats om att betalingen var enklare med kreditkort och mobilbetalningar med NFC.

Det har rapporterats om en positiv erfarenhet av rullstolstillgängligheten i salen, parkeringen och toaletten.

Características

Folktandvården Fruängen erbjöd en professionell tandläkarservice med en bra kommunikation med patienten och en bra hantering av patientens frågor.

Tandläkaren var tillgänglig och professionell, och hanterade tillsynen med barnets behov.

Tandhygienisten var professionell och hanterade frågorna med barnet med förtroende.

Rullstolstillgängligheten i salen, parkeringen och toaletten var bra tillgängliga.

Información recomendada

Personer som söker tandläkarservice i Hägersten bör kontakta Folktandvården Fruängen för en professionell tandläkarservice.

Småbarnsföräldrar bör kontakta tandläkaren för en bra kommunikation och hantering av patientens frågor.

Personer med rullstol bör kontakta Folktandvården Fruängen för en bra tillgänglighet i salen, parkeringen och toaletten.

👍 Recensioner av Folktandvården Fruängen

Folktandvården Fruängen - Hägersten
Fazli Z.
5/5

Vi är jättenöjda med vårt besök hos tandläkaren! När Teo, som är tre år, var där blev han väldigt väl omhändertagen. Personalen var superbarnvänlig och fick honom att känna sig trygg hela tiden. De behövde skrapa lite på hans tänder, men gjorde det så försiktigt att han knappt märkte det. Efteråt fick han en liten present, vilket gjorde hela upplevelsen ännu roligare för honom. Rekommenderas varmt till andra småbarnsföräldrar!

Folktandvården Fruängen - Hägersten
Jake
5/5

Jättebra tandvård. Rekommenderar Mina!
,trevlig och väldigt duktig på sitt jobb tillsammans med sin kollega. Man kände sig väldigt väl behandlad
Teamwork makes the dream work

Folktandvården Fruängen - Hägersten
Angelica O.
5/5

Vilken underbar tandläkare Narin är! Otroligt lugnande och lyssnade verkligen. Du gjorde hela besöket bättre 👏🏼

Folktandvården Fruängen - Hägersten
Johanna G.
5/5

Världens bästa service! Jag är så nöjd och glad över det bemötandet jag alltid får hos Folktandvården Fruängen! Jag ringde i måndags för att jag hade ont och fick direkt deras första lediga tid som var på fredagen. Men sedan blev jag kontaktad 2 gånger under veckan med tidigare tider som dom fått pga avbokningar, sån bra service! 😍

Min tandläkare Narin är också BÄST! Man känner sig alltid välkommen och hon är så lugn och trygg och pedagogisk! Hon tar sig alltid tiden och förklarar och ställer frågor för att hitta problemet. Hon är otroligt empatiskt och trevlig! Man märker att hon verkligen bryr sig om sina patienter! Hon gör det där lilla extra! Jag går alltid därifrån med ett leende på läpparna! Kommer aldrig byta från Fruängen Folktandvård! 🫶🏻❤️

Folktandvården Fruängen - Hägersten
Karin S.
5/5

Under alla år som jag gått hos tandis så är nog detta ett av mina bästa besök . Tandläkare och sköterska så fina. Hoppas ni är kvar nästa år

Folktandvården Fruängen - Hägersten
rudolf C.
5/5

Väldigt professionellt. Tryggt och väldigt bra bemötande rakt igenom. Har aldrig haft större förtroende för en Tandläkare. Känns väldigt noggrann och kunnig.

Folktandvården Fruängen - Hägersten
Janna I.
1/5

Sammanf: Tid hos ny tandläkare: Narin Savo. Uselt bemötande, oproffsigt, sönderstressad personal som låter det gå över patienterna.  Lät mig knappt förklara, och hade sådan värk i käken att jag inte kunde tänka klart och vara vältalig. Jag hade varit tydlig med att jag ville ha en tid på 40 minuter. Enligt receptionisten var det så. Tandläkaren gav mig knappt 23 minuter!  Alltså inte ens 30 minuter som jag hade rätt till. 20 minuter in på vårt möte börjar hon stressa ihjäl mig med meningar om att vi behöver avrunda, vi har inte mer tid etc. Noll kommunikation mellan receptionisterna och tandläkarna.

Och jag fick knapp svar på mina farhågor angående min värkande käke. Fortfarande: tänk om det är en tandinfektion och jag behöver ta antibiotika?

Så synd, för jag var hos en annan tandläkare hos er 2024 som var lugn och proffsig.

----------------------------‐-------

Fick extrem värk i hela vänstra käken i fredags, och trodde att det var ännu en tandinfektion. (Haf haft två förut och hade exakt samma symtpom).

Därför ville jag få ett tydligt svar på om jag behöver ta antibiotika. Tidigare har läkarna gjort samma sak; de har väntat så pass länge tills det svullnar upp totalt. Och jag har fått betala för extra tider bara för att få antibiotika utskrivet!

Jag fick en tid i lördags pga återbud. Receptionisten försäkrade mig om att tiden var på FYRTIO min. Jag var tydlig med att jag behöver extra tid.

De ropar in mig 5 minuter sent. Tandsköterskan tar emot mig, tandläkaren var ytterligare 2 minuter sen. Kl 10.37 börjar alltså tiden.

Hon frågade vad jag vill göra där och var inte särskilt trevlig. Dessutom hade jag förklarat allt detta till receptionisten (återigen dålig kommunikation mellan dem): generell årlig undersökning SAMT specifikt värkande vänster käke och ifall det rör sig om en infektion.

Jag nämnde även att jag dragit ut två visdomständer där i området. Hon var otrevlig och abrupt, sa att jag behöver gå till kirurgen som gjorde dom ingreppen, om problemet ligger där. Hon verkade totalt sönderstressad och kunde knappt lyssna till patienten: Dessa utdragningar var FÖR ETT år sedan. Men tanden bredvid värker och strular.

Hon lät mig knappt framföra att jag var orolig över ännu en tandinfektion. Att jag hade haft två tidigare och att jag upplever EXAKT SAMMA symptom! Återigen, förstår att de har det tufft och stressigt, men låt det inte gå utöver patienten!

Generellt var hon anklagande över mina tandproblem. Lyssnade knappt, eller lät inte patienten förklara.

Sedan stressades man ihjäl som sagt de hela 5 sista minuterna på 30MIN-tiden (jag hade bokat till 11.10, men hon sa att vi har tid till 11.00). Man kände att man hade piskan i ryggen, och knappt kunde få alla svar man behövde.

Det ska inte gå över patienten om läkarna är stressade! Och herre gud, man kan väl vara 15 min sen med schemat, och sluta senare. Hellre det än att en patient som betalar ska få mindre tid! Usch!

Jag insåg allt detta när jag hade gått ut i väntrummet, när en vän frågade om jag behöver ta antibiotika till slut. Inne hos tandläkaren hade jag knappt ork att reagera av värken.

Det fanns ingen receptionist där, så behövde vänta tills jag fick tag på någon personal Innanför den låsta dörren. Förklarar mina klagomål. Personalen jag pratade med försökte prata med Narin om att iaf få den tid jag har rätt till, men hon vägrade, sa att hon hade en annan patient nu.

Sådan försummelse, har inte sett på maken till bemötande.

Ifall ni vill att jag ska betala för denna "undersökning", som varit ett rent skämt och som bara gett mig stress, så kräver jag (utan extra kostnad FÖRSTÅS):

- MINST 15 minuter med en tandläkare som är lugn och sansad. Detta för att jag endast fått 23 min, men bokade 40 min. Dessutom räknas de 5 sista minuterna jag fått knappt. Helst Mikaela, då jag hört mycket gott om henne. Jag behöver få ett ansvarsfullt svar kring om jag behöver antibiotika.

Folktandvården Fruängen - Hägersten
Kristin N.
5/5

Väldigt trevligt bemötande och jag fick komma in tio minuter före utsatt tid. Så nöjd med dagens besök😊

Go up