Doktor.se Mirum Vårdcentral och BVC - Norrköping

Adress: Lidaleden 12, 603 59 Norrköping, Sverige.
Telefon: 114961100.
Webbplats: doktor.se
Specialiteter: Vårdcentral, Barnavårdsmottagning.
Andra intressanta uppgifter: Rullstolstillgänglig ingång, Rullstolstillgänglig parkering, Rullstolstillgänglig toalett, Toalett, Tidsbeställning rekommenderas.
Recensioner: Det här företaget har 72 recensioner på Google My Business.
Genomsnittlig åsikt: 2/5.

📌 Plats för Doktor.se Mirum Vårdcentral och BVC

Doktor.se Mirum Vårdcentral och BVC Lidaleden 12, 603 59 Norrköping, Sverige

⏰ Öppettider för Doktor.se Mirum Vårdcentral och BVC

  • Måndag: 08–17
  • Tisdag: 08–17
  • Onsdag: 08–17
  • Torsdag: 08–17
  • Fredag: 08–17
  • Lördag: Stängt
  • Söndag: Stängt

Absolut Här är ett utkast till en beskrivning av Doktor.se Mirum Vårdcentral och BVC, skriven på svenska och med den önskade tonen och detaljerna, formaterat i

👍 Recensioner av Doktor.se Mirum Vårdcentral och BVC

Doktor.se Mirum Vårdcentral och BVC - Norrköping
Chris K.
1/5

Aldrig har jag blivit sämre bemött av vårdpersonal än när jag var tvungen att söka vård i hageby. Sköterskan man talar med i telefonen är ständigt otrevlig, har ingen tanke om att hjälpa till ifall man är okunnig eller oerfaren med att söka sjukintyg, och talar ned mot en när ens det minsta händer en. Att hon ens blev anställd till detta jobb är ett mirakel för henne, en förbannelse för alla andra som blir tvugna att lita på att hon gör som hon ska. Jag har tidigare varit här ett par gånger tidigare, läkarna i sig har varit trevliga och hjälpsamma, men just telefonisten gör varje besök outhärdligt, och det hjälper inte att man *är tvungen* att boka dem flesta tider genom telefon. Deras kö ska ha öppnat vid 8, men är fortfarande stängd även en kvart senare, åtminstone idag. Undvik denna central om alls möjligt.

Doktor.se Mirum Vårdcentral och BVC - Norrköping
Ewa G.
5/5

Positiva upplevelser när jag varit där,när jag ringt har sköterskan varit jättetrevlig,och övrig personal, läkaren tar sig verkligen tid tii skillnad från andra som inte vill offra så många minuter av sin tid.

Doktor.se Mirum Vårdcentral och BVC - Norrköping
Hassan H.
1/5

Jag är mycket besviken på bemötandet på vårdcentralen. Sjuksköterskan jag pratade med i telefon var otrevlig och hade ett respektlöst bemötande. Tyvärr gäller detta även personalen i receptionen. Jag förväntar mig bättre service och ett mer professionellt bemötande

Doktor.se Mirum Vårdcentral och BVC - Norrköping
Anmar Y.
1/5

Dom är värst finns inget man får aldrig träffa en läkare, man får endast prata med en sjuksköterska genom telefon som är väldigt otrevlig och lyssnar inte ens på vad man säger till henne, väldigt oseriösa och tar inte sitt jobb på allvar.

Doktor.se Mirum Vårdcentral och BVC - Norrköping
Fateme K.
1/5

Den vårdcentralen är sämsta vårdcentral jag har sett ! man måste vänta några månader för att bara fråga ett sak från läkare ! de bryr sig inte om sina patienter utan bara att tjäna pengar . jag trodde den var bra vårdcentral för att den är privat men tvärtom ! nu är det 4 månader som jag behöver en remis som läkaren skulle skicka den men de skickar inte den !!!!

Doktor.se Mirum Vårdcentral och BVC - Norrköping
Qays M.
1/5

Jag lämnat resultat för blodtryck förra måndagen den 29/7 och när jag kontaktade er igen så hade läkaren inte fått pappret med resultaten utan det hade ”kommit bort” och Johanna Engström bad mig då vänta i 3-5dagar för att ta nytt blodtryck i 3-5 dagar och sedan lämna in på nytt. Jag vet att det är farligt för min hälsa att ha så högt blodtryck som jag har men det känns som ni inte tar det på allvar och vill hjälpa mig utan bara dra ut på det och hitta nya saker ni ska undersöka hela tiden eller dra ut på det genom att slarva bort något så viktigt som mina resultat på blodtrycket. Jag tycker det är allvarligt att ni inte tar folks hälsa på allvar och tänk om något allvarligt händer mig för att ni inte tar tag i problemet, vad gör ni då? Jag upplevde att Johanna gjorde allt hon kunde för att avsluta samtalet med mig utan att faktiskt lyssna på mig eller hjälpa mig.

Doktor.se Mirum Vårdcentral och BVC - Norrköping
Jonathan E.
1/5

Vårdcentralen som tar barns hälsa med en klackspark, känns som man ofta gissar sig till vad de kan vara för fel, flertal gånger har jag varit inne även resten av familjen där vi fått höra att det kan vara det här, eller det här. Sen gör man ingen uppföljning på vad det är.
Hoppas innerligt att dom försöker bättre sig, för som det ser ut nu letar vi en bättre vårdcentral.

Långa tider för att få en tid att träffa någon. Så är man sjuk och hoppas på ett läkarintyg så kan du med lite tur får det 2-3 veckor efter du har sökt vård.

Doktor.se Mirum Vårdcentral och BVC - Norrköping
Maciej M.
1/5

Vården har försämrats sig mycket i senaste åren. Ingen fysisk kontakt med läkare. Endast telefonsamtal med sjuksköterskor eller koordinatorer som meddelar mellan dig och läkare. Lite som viskleken. Läkare ställer diagnosen och ordinerar behandlingen utan att träffa dig.

Go up