Capio Vårdcentral Vallby - Västerås

Adress: Allmogeplatsen 33-35, 724 80 Västerås, Sverige.
Telefon: 213601000.
Webbplats: capio.se
Specialiteter: Lokal hälsovårdsmottagning, Allmänläkare, Vårdcentral.
Andra intressanta uppgifter: Rullstolstillgänglig ingång, Rullstolstillgänglig parkering, Rullstolstillgänglig toalett, Toalett, Tidsbeställning rekommenderas.
Recensioner: Det här företaget har 33 recensioner på Google My Business.
Genomsnittlig åsikt: 2.4/5.

📌 Plats för Capio Vårdcentral Vallby

Capio Vårdcentral Vallby Allmogeplatsen 33-35, 724 80 Västerås, Sverige

⏰ Öppettider för Capio Vårdcentral Vallby

  • Måndag: 08–17
  • Tisdag: 08–17
  • Onsdag: 08–17
  • Torsdag: 08–17
  • Fredag: 08–17
  • Lördag: Stängt
  • Söndag: Stängt

Capio Vårdcentral Vallby: En Oas i Hälsovård i Västerås

Capio Vårdcentral Vallby är en värdefull resurs för lokal hälsovård i Västerås, belägen vid Allmogeplatsen 33-35. Denna vårdcentral erbjuder en rad specialiteter för att säkerställa att alla behöver kan få den vård de behöver. Kontakta dem genom telefon 213601000 eller besök deras välskötta webbplats capio.se för att veta mer och boka tid.

Specialiteter och Tillgänglighet

  • Lokal hälsovårdsmottagning - Här kan du få ett brett spektrum av vårdtjänster som kliniska undersökningar, rådgivning och behandling för olika hälsoproblem.
  • Allmänläkare - En allmänläkare är din första kontakt inom primärvården och kan hjälpa till med allmänna hälsofrågor och hänvisa till specialister när det är nödvändigt.
  • Vårdcentral - Ett centralt samarbete för att erbjuda effektiv och samordnad vård för alla i området.

För att säkerställa att alla kan få vård, oavsett funktionsförmåga, är Capio Vårdcentral Vallby utrustad med rullstolstillgänglig ingång, rullstolstillgänglig parkering och rullstolstillgänglig toalett. Det är också rekommenderat att boka tid i förväg för att säkerställa den bästa möjliga vården.

Recensioner och Genomsnittlig Åsikt

Med 33 recensioner på Google My Business visar Capio Vårdcentral Vallby sin återkoppling till kunder och patienter. Med en genomsnittlig åsikt på 2.4/5 pekar recensionerna på att det finns utrymme för förbättring, men också på att personalen här verkar engagerad och villig att hjälpa till på bästa sätt.

Klienter har berättat om den fantastiska vård och stöd de fått från läkare, fysioterapeuta, diabetessjuksköterska och psykolog. Det visar på en bred expertis och en personlig berördhet som verkligen kan göra skillnad i patienternas liv.

Rekommendation

Om du söker efter en vårdcentral som erbjuder både professionell vård och personlig engagemang, är Capio Vårdcentral Vallby en stor resurs i Västerås. Använd telefonnumret eller besök webbplatsen för att lära dig mer och boka din tid. Ditt välmående är viktigt, och Capio Vårdcentral Vallby är här för att hjälpa dig varje steg på vägen.

👍 Recensioner av Capio Vårdcentral Vallby

Capio Vårdcentral Vallby - Västerås
sevinc M.
5/5

Till läkaren, fysioterapeut ,diabetessjuksköterskan och Psykologen.

Jag vill verkligen tacka er för den fantastiska vård och det stöd ni har gett mig. Er kunskap, engagemang och vänlighet har gjort en stor skillnad för mig, och jag är otroligt tacksam för all hjälp jag har fått.
Tack för att ni gör ett så viktigt och värdefullt arbete varje dag!

Capio Vårdcentral Vallby - Västerås
v I.
1/5

Brist på läkare och tider samt så märker man stress hos många därav otrevligt bemötande.
Förr gick det boka tider online men nu måste man prata med en oftast irriterad undersköterksa/sjuksköterska?
Tänk på att det inte är alla som vill prata i telefon när man bokar tid, speciellt inte med inkompetent personal, samt oftast kan inte en sjuksköterska varken skriva recept eller göra en undersökning.

Capio Vårdcentral Vallby - Västerås
Morteza A.
5/5

Jag besökte Capio och träffade Dr. Renass Khoschnau.
Jag blev verkligen imponerad av hans professionella bemötande, hans sätt att behandla patienter och hans korrekta diagnos, vilket lindrade min smärta avsevärt.
Vi behöver fler skickliga läkare som honom. Ett stort tack till Capio och Dr. Renass Khoschnau för deras insatser.

Capio Vårdcentral Vallby - Västerås
Carina K.
5/5

Jag har fått bra bemötande och hjälp både av sköterska och läkare. Samt även på telefonen.

Capio Vårdcentral Vallby - Västerås
Maria L.
1/5

Bytter vårdcentral nu...diabetesssk är inte trevlig att prata med alls, man känner sig överkörd. När jag försökte ställa frågor så blev svaret att jag skulle vara tyst för att hon pratade...blev otrevligt bemöt när jag sökte vederbörande för att fråga runt medicin jag fått e-recept på och skulle tydligen,enligt henne, ha väntat på att hon hade tid att ringa upp mig, jag skulle inte söka kontakt med henne

Capio Vårdcentral Vallby - Västerås
Anne K.
4/5

Sökte vård på lätt-akuten drop-in. Väntade ca 3h, då läkaren kom ut ur sitt rum för att gå hem för dagen. Sköterskorna försökte få honom att förstå att jag var kvar och hade tid hos honom. Han knackade lite på mitt svullna ben och menade att det inte är en propp och det ändå skull ta minst 30minuter att göra undersökningen, det hade han inte tid med utan bad mig boka ny tid på måndag” så får vi se om jag har tid då”. Sen gick han. Sköterskorna försökte ge mig råd ändå och fick ursäkta han dåliga beteende. Jag gick hem 140kr fattigare, -3h arbetstid och utan något läkarbesök.

Har varit i kontakt med vårdcentralen igen och fått riktigt bra hjälp av en undersköterska som gjort allt för att hjälpa mig och som såg till att jag fick komma till en annan läkare, som faktiskt tog sig tid att ta emot och lyssna på sin patient.

Capio Vårdcentral Vallby - Västerås
Johnny S.
1/5

Jag var på Capio idag den 6/2 2021. Jag skulle ta litiumprover men fick vänta i 40 min. Gick till den tjuriga receptionisten och sa till henne att jag måste ta litium, måste gå före i kön, gav ett förslag på att skaffa remiss till nummerlapp kön så att man kom före i systemet. Fick till svar att vi prioriterar inte
Ska nu byta till en annan vc.

Capio Vårdcentral Vallby - Västerås
David F.
1/5

2020-10-09
Tack för svar även efter tre år: utveckla grundläggande mål för en verksamheten. Lyssna och se patienten, ge den vård personen behöver och skicka vidare till lämpliga instans i vårdsystemet där specifik kompetens finns.
Detta är vad som förväntas.

2017-10
De anses INTE uppnå en vårdcentrals grundläggande funktion i vårdsystemet. Under många år som vårdcentral har kontakten varit svår med dålig direkt telefonkontakt och kvaliten på besöken upplevs som dåliga både gällande undersökningar och behandlingar. Rekomenderar INGEN att använda caprio vårdcental, särskilt inte på Vallby.

Go up